Een lange tijd hebben de fysieke winkels dichtgezeten. Steeds meer mensen zijn online gaan bestellen. Je hebt een supergave samenwerking met een influencer en je wilt dat jouw collectie de juiste mensen bereikt. Op die manier kan je de klanten je prachtige collectie laten zien en ze een kijkje laten nemen op je website. Maar hoe doe je dat? Het beste hiervoor is een nieuwe marketingstrategie. Er zijn veel innovatieve manieren, maar in dit geval is er één die hiervoor geschikt is, en dat is Instagram!

Waarom Instagram?

Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met hun volgers en alle andere Instagram gebruikers, deze foto kan worden geliket en gedeeld. Op deze manier kan het duizenden mensen bereiken. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Op deze manier kan je het commercieel inzetten. Foto’s of video’s van je verschillende sieraden en samenwerkingen kunnen online gedeeld worden. Als mensen dit tegenkomen en het leuk vinden kunnen ze het liken of doorsturen naar vrienden. Op deze manier kan je veel mensen bereiken. Je kunt mensen triggeren om een kijkje te gaan nemen op je website en/of een aankoop te doen.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht dient hierbij als online klantenservice voor de bedrijven. Zij kunnen werk ontnemen en dat zal er voor zorgen dat er meer tijd overblijft. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over bijvoorbeeld de verzorging en de voorraad van je sieraden. Chatkracht gelooft dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. Door bezoekers een persoonlijke, empathische en snelle service aan te bieden, maak je de klantervaring compleet. Het bieden van een goede klantenservice is essentieel geworden. Dit kan leiden tot het plaatsen van een bestelling.